اطلاع رسانی

کامل ترین سایت اطلاع رسانی

اطلاع رسانی

کامل ترین سایت اطلاع رسانی

مزایا و معایب ایمپلنت(هزینه و نگهداری آن)

مزایای جایگزینی دندان های از دست رفته فراتر از ارزش زیبایی است. ایمپلنت بهترین گزینه برای دندانهای از دست رفته استتوجه داشته باشید که این کار را زیر نظر دندانپزشک مجرب و با تجربه انجام دهید. با توجه به اینکه ایمپلنت جز خدمات گران و پرهزینه دندانپزشکی است کلینیک دندانپزشکی فردوسی برای اینکه تمام افراد بتوانند ایمپلنت انجام دهند خدمات اقساطی ایمپلت با شرایط منعطف را برای شما شهروندان گرامی در نظر گرفته است. در ادامه به  برخی از مزایای جراحی ایمپلنت دندان می پردازیم.

  • افزایش اعتماد به نفس در ظاهر دندان های شما

هنگامی که بیماران دندان های خود را از دست می دهند، اعتماد به نفس آنها را تحت تأثیر قرار می دهد. ممکن است متوجه شوید که نمی خواهید لبخند بزنید یا تمایل دارید دستی را جلوی دهان خود بگیرید. برخی از بیماران دوست ندارند با گروهی از افراد صحبت کنند یا متوجه می شوند که از دست دادن دندان بر گفتار آنها تأثیر می گذارد. کاشت ایمپلنت دندان این مشکلات را حل می کند و اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد.

  • بازگرداندن پری صورت

از دست دادن دندان ها باعث از بین رفتن حجم و هارمونی صورت می شود. هنگامی که چندین دندان از دست می دهید، می تواند باعث شود گونه ها و لب های شما به دلیل از دست دادن حجم، گود به نظر برسند. همچنین می تواند به پیری زودرس کمک کند.

  • به راحتی می توانید غذا بجویید.

همه ما به مجموعه کاملی از دندان نیاز داریم تا بتوانیم غذای خود را گاز بگیریم و بجویم. ایمپلنت های دندانی به شما این امکان را می دهند که همان نیروی بایت دندان های طبیعی خود را اعمال کنید زیرا با فک شما یکپارچه می شوند. بیمارانی که از دندان مصنوعی استفاده می‌کنند اغلب متوجه می‌شوند که هنگام غذا خوردن حرکت می‌کنند یا باید نوع غذایی که می‌خورند را محدود کنند. دندان های مصنوعی دائمی و پایدار هستند.

  • جلوگیری از تحلیل استخوان:

ایمپلنت های دندانی جایگزین ریشه های از دست رفته دندان می شوند که می تواند از تحلیل استخوان جلوگیری کند. هنگامی که شما ترمیم های دیگری مانند بریج یا دندان مصنوعی دارید، این پروتزها بالای لثه قرار می گیرند. با گذشت زمان، باعث از دست دادن استخوان زیر دندان از دست رفته می شود که شکل دهان شما را تغییر می دهد.

  • تا پایان عمر شما ماندگار می باشد.

ایمپلنت های دندانی ماندگارترین جایگزین دندان های از دست رفته هستند. با مراقبت های خوب از دندان، ایمپلنت های دندانی شما می توانند برای چندین دهه یا تا پایان عمر شما دوام بیاورند. برخلاف ایمپلنت ها پروتزها و بریج های دندانی هر چند سال یکبار نیاز به تعویض دارند و نیاز به نگهداری زیادی دارند.

  • از لحاظ ظاهری شبیه دندانهای طبیعی است.
  • آسیبی به دندانهای کناری شما نمی زند.
ادامه مطلب                                                                                            

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد